Pages

Saturday, July 13, 2013

Salam Ramadhan dariku........

Salam Ramadhan saya tujukan kepada saudara-saudara pengunjung blog ini. Walaupun kita telah berpuasa selama empat hari tetapi saya rasa masih belum terlewat untuk saya mengucapkan Selamat Menunaikan Ibadah Puasa kepada saudara-saudara semua. Marilah kita sama-sama berdoa kepada Allah swt. supaya Dia memberikan kekuatan kepada kita supaya kita dapat menunaikan ibadah-ibadah di bulan yang mulia ini dengan lebih baik.

Saya juga mengambil kesempatan untuk mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada saudara-saudara semua kerana sudi berkunjung ke blog ini. Saya masih belum berkesempatan untuk menghasilkan tulisan sendiri namun saya harap apa yang saya kongsikan di sini boleh di menafaati oleh kita bersama.

Segala kebaikan adalah datangnya dari Allah dan dengan pertolonganNya dan segala kekurangan dan kelemahan itu adalah datangNya dari saya sendiri.

Wallahua'lam.......

No comments:

Post a Comment