Pages

Tuesday, August 6, 2013

Selamat Hari Raya....



Assalamualaikum…..

Saudara-saudaraku, tetamu blog ini, yang saya kasihi.

Di penghujung Ramadhan ini saya mengambil kesempatan untuk memohon maaf sekiranya terdapat salah dan silap di atas tulisan saya dan juga dari apa yang saya kongsikan di blog saya ini. Saya sekadar kongsikan apa-apa yang saya fikirkan baik namun segala- galanya Allahlah yang lebih layak untuk memberikan penilaian di atas sesuatu perkara, samada ianya baik atau buruk.
 
Seyogia untuk kita sama-sama berusaha mencari hikmah dan kebaikan di mana saja kita berada. Sebarkanlah kebaikan-kebaikan yang kita perolehi kepada orang lain. Jadikanlah ia sebagai amal soleh yang akan menjadi bekalan untuk kita bawa kembali bertemu Allah di kemudian hari.

Pasti ada diantara saudara-saudara sekelian yang saya tidak kenali, namun kunjungan saudara ke blog ini memang saya alu-alukan dan saya hargai. 

Dengan berakhirnya Ramadhan nanti marilah sama-sama kita berdoa kepada Allah agar Allah terima segala amal-amal yang kita lakukan di sepanjang bulan Ramadhan dan Allah angkatkan darjat ketaqwaan kita.

Semoga Allah ketemukan kita dengan Ramadhan di tahun yang akan datang.

Selamat Hari Raya....
Maaf Zahir batin……

Wallahua’lam.

No comments:

Post a Comment